مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 01:302020-02-19سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام را تضمین می کند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام را تضمین می کند.

- فرانک قدسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص مشارکت و نقش انتخاب اصلح در توسعه اجتماعی اظهار کرد: مشارکت، توسعه و انتخابات سه مقوله مرتبط و جداناپذیر هستند که در کنار هم اجتماع مردم سالار را تشکیل می دهد.

  وی با بیان اینکه ‎مشارکت جزیی از فرآیند توسعه است، افزود: توسعه پایدار مستلزم گذار از عضویت فردگرایانه در جامعه برای ‏مشارکت دموکراتیک مردم در صحنه است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: بدون شک توسعه اجتماعی مستلزم مشارکت های مردمی در ابعاد مختلف است و در واقع بدون مشارکت نمی توان به توسعه اجتماعی مردم محور، فراگیر و پایداری دست یافت.

قدسی تصریح کرد: در فرایند توسعه اجتماعی، مشارکت آحاد جامعه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزیدن افراد شایسته، اصلح و باتقوی، دلسوز، متعهد، عالم و عامل به وعده توسعه کشور را به دنبال دارد.

قدسی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام را تضمین می کند، عنوان کرد: انتخاب افراد صالح، باتدبیر و کارآمد منجر به اصلاح امور مملکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام را تضمین می کند

حضور مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام را تضمین می کند