مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 00:402020-02-19سياسي

قره خانی: مردم با مشارکت در انتخابات دست رد بر سینه جبهه استکبار خواهند زد


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات به جبهه استکبار نشان خواهند داد که با وجود همه فشارها و تحریم ها از انقلاب و نظام خود حمایت می کنند و در برابر توطئه های آنان خواهند ایستاد.

- یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات به جبهه استکبار نشان خواهند داد که با وجود همه فشارها و تحریم ها از انقلاب و نظام خود حمایت می کنند و در برابر توطئه های آنان خواهند ایستاد.

اسدالله قره خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و استفاده از حق رای خود، بیان کرد: یکی از قوایی که در وضع قوانین و نظارت بر اجرای صحیح قوانین نقش اولیه و اساسی را دارد، مجلس شورای اسلامی است.

بعد از انقلاب اسلامی تاکنون 10 دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و مجلس برنامه های پنج ساله ای را به تصویب رسانده و قوانینی را نیز اصلاح و پالایش کرده یا نقش نظارتی خود را از طرق مختلف دنبال کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام مجالسی که در طول این سال ها تشکیل شده است به طریقی موثر بوده و گاهی باتوجه به مقتضیات روز مانند جنگ و تحریم تصمیماتی را اتخاذ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره خانی: مردم با مشارکت در انتخابات دست رد بر سینه جبهه استکبار خواهند زد

قره خانی: مردم با مشارکت در انتخابات دست رد بر سینه جبهه استکبار خواهند زد