مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-19فرهنگي

تصور دنیا بدون موسیقی بسیار دشوار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فعالیت و حیات بشر، مذاهب، مکاتب، توسعه علم و حتی انقلاب ها خالی از پدیده هنر موسیقی امکان پذیر نیست.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فعالیت و حیات بشر، مذاهب، مکاتب، توسعه علم و حتی انقلاب ها خالی از پدیده هنر موسیقی امکان پذیر نیست.

فاطمه کرمپور شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در بوشهر بیان کرد: هنر موسیقی با زبان جهانی انسان ها را به هم متصل می کند و موجبات انتقال پیام توسط موسیقی دان ها را فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه تصور دنیا بدون موسیقی و صوت زیبای کائنات بسیار دشوار است، افزود: انسان در طول تاریخ تا به امروز با موسیقی عجین و همراه بوده و جای این مهم همواره در رویدادهای اجتماعی، آیین های مذهبی و در تمامی فرهنگ ها هیچ گاه خالی نخواهد بود.

کرمپور به همراهی موسیقی از بدو تولد تا لحظه مرگ با انسان اشاره کرد و عنوان کرد: فعالیت و حیات بشر، مذاهب، مکاتب، توسعه علم و حتی انقلاب ها خالی از پدیده هنر موسیقی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهم ترین رویداد موسیقیایی کشور هر ساله در کشور که با تنوع فرهنگی و اقلیمی مختلف، بستر تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری و طبیعتا موسیقیایی را فراهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصور دنیا بدون موسیقی بسیار دشوار است

تصور دنیا بدون موسیقی بسیار دشوار است