مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-19سياسي

با تخلفات انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد می شود


حشمت الله رضایی روز چهارشنبه در جمع بازرسان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین، افزود: در شهرستان قصرشیرین 38 شعبه اخذ رای داریم و به تناسب این تعداد شعبه اخذ رای، 38 بازرس در صندوق های رای مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: وظیفه بازرسان انتخابات، صیانت و حراست از آرای مردم است و در این رابطه نیز ملاک ما رعایت مر قانون است که بازرسان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

رییس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و مردم همواره در پای صندوق های رای و حمایت از آرمان های انقلاب حضوری چشم گیر داشته اند از این رو بر مجریان برگزاری انتخابات وظیفه است که از آرای مردم حراست کنند.

رضایی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات دوم اسفند برگ زرینی دیگر از تاریخ انقلاب است و ملت ایران این بار هم با حضور خود خار چشم دشمنان خواهند شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از 220 هزار تن جمعیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تخلفات انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد می شود

با تخلفات انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد می شود