مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-19سياسي

پای حرف 4 گزینه اصلی تصدی مجلس در دماوند و فیروزکوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند؛ فاطمه واسعی: تب و تاب انتخابات در شهرستان های شرق استان تهران آغاز شده است، نامزدها به شدت در حال تبلیغات و جذب آرای مردم هستند، در این میان رقابت 4 نفر از کاندیداها بسیار نزدیک به یکدیگر است به طوری که می توان گفت هنوز عده کثیری از مردم این دو شهرستان تصمیم خود را بر اینکه به چه کسی رای دهند نهایی نکرده اند و هر روز در حال بررسی، مواضع، تفکر، عملکرد، رزومه و.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

در ادامه به سراغ این 4 نامزد جدی نشستن بر صندلی سبز مجلس رفتیم و با آن ها به گفت وگو نشستیم.

مصطفی خانزادی، کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر این که مجلس در رأس امور است، اظهار کرد: قانون گذاری و نظارت بر قانون های حاکم بر دستگاه های اجرایی دو بخش حاکمیت است البته اگر قانون خوب وضع شود؛ قطعاً قانون بد از بی قانونی بدتر است و مشکلاتی به وجود می آورد.

وی افزود: اگر مجلس به منافع عمومی مردم توجه نکند باعث اعتراض مردم می شود به عبارت دیگر قانون خوب تنظیم نمی شود و نظم را در جامعه برقرار نمی کند.

کمبود قانون اندک است و در هیچ جای دنیا مثل ایران قانون وضع نمی کنند؛ ما از لحاظ نظارت در جامعه مشکل داریم؛ انگیزه من به هر دو موضوع است، هم اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای حرف 4 گزینه اصلی تصدی مجلس در دماوند و فیروزکوه

پای حرف 4 گزینه اصلی تصدی مجلس در دماوند و فیروزکوه