مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-19سياسي

خون بهای شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است


سردار سرتیپ علی بلالی روز چهارشنبه در یادواره شهدای محور مقاومت در مسجد جامع تربت حیدریه افزود: از زمان پیروزی انقلاب، آمریکایی ها با راه اندازی شورش های منطقه ای، فتنه و قائله های قومی و مذهبی درصدد بودند شهرها و استان های مرزی را از کشور جدا کنند اما حضور مردم در صحنه مانع از اجرای این توطئه شوم شد.

وی ادامه داد: اوج این توطئه ها در حمله نظامی برای آزادسازی گروگان ها در اردیبهشت 58 بود که امدادهای الهی در صحرای طبس، آمریکایی ها را غافلگیر کرد و در ادامه با تحریک و تجهیز صدام، هشت سال جنگ تحمیلی را علیه این ملت به راه انداختند.

وی گفت: در شرایطی که تاریخ چند هزار ساله ایران دستخوش اتفاق و جنگ های متعدد شده بود و بخش های بزرگی از این سرزمین جدا شد، شهدای گرانقدر برای نخستین بار در تاریخ ایران طی دوران هشت سال جنگ سخت تحمیلی، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمن بیفتد.

سردار بلالی، ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را اشتباه بزرگ آمریکا دانست و افزود: وقتی سیاستمداران آمریکایی اراده ملت ایران و نظام را در انتقام سخت به درستی درک کردند، بارها با پیام های متعدد از طریق کشورهای مختلف در گام نخست تهدید کردند که چنانچه اقدامی تلافی جویانه انجام شود پاسخ خواهند داد، اما در ادامه گفتند تحریم های بعد برجام را لغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون بهای شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است

خون بهای شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است