مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-19اجتماعي

گرایش به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای در گیلان افزایش یافت


نادر جهان آرای عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان افزود: فضاهای هنرستان های استان کهنه است و به لحاظ تجهیزات نیازمند توجه است.

وی اظهار داشت: در نشست هایی که با دست اندرکاران حوزه صنعت استان برگزار شده و هفته آینده نیز نشستی دیگر در این زمینه خواهیم داشت، هنرستان نساجی احیاء می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه فضاهای آموزشی در گیلان به ویژه در رشت و تالش مشکل دارند، خاطر نشان کرد: در برف اخیر تعدادی از مدارس استان نیز دچار آسیب شد که در این راستا انجمن اولیاء ومربیان همکاری خوبی با مدیران مدارس در برف اخیر داشتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات درباره هدایت تحصیلی دانش آموزان در این استان گفت: گرایش دانش آموزان گیلان به رشته های علوم تجربی فروکش کرده است.

جابر اخلاقی افزود: گرایش دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و نیز تحصیل در هنرستان های مربوطه افزایش یافته اما فضای آموزشی لازم را در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه در مهر ماه امسال به دلیل کمبود مکان، برون سپاری 170 دانش آموز در رشته فنی و حرفه ای انجام شد، اظهار داشت: صنایع استان رشته های مورد نیاز را به ما اعلام و در بحث برون سپاری نیز از ما دانش آموز تحویل گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای در گیلان افزایش یافت

گرایش به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای در گیلان افزایش یافت