مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:402020-02-19فرهنگي

هنر خوشنویسی در انتقال پیام دینی موثر است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هنر خوشنویسی بهترین ابزار برای انتقال پیام های دینی و ارزشی به گروه مخطبان و نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس عطر یاس ویژه آثار خوشنویسی بانوان استان قزوین چهارشنبه شب با حضور علی راه جیری محقق و پژوهشگر بزرگ خوشنویسی کشور، اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای بانو برگزار شد.

محمد تقی اسماعیلی در این مراسم گفت: به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه خوشنویسی ارزشمندی از سوی بانوان استان برگزار شد که توانمندی این گروه را در عرصه هنر نشان داد.

وی بیان کرد: هنر خوشنویسی در میان بانوان استان جایگاه ویژه ای دارد که برای بارور شدن این استعداد باید تلاش بیشتری کنیم و با بسترسازی مناسب جایگاه قزوین را به عنوان پایتخت خوشنویسی تثبیت کند.

اسماعیلی یادآور شد: در آثار ارائه شده از سوی بانوان خوشنویس نمادهایی از میلاد حضرت زهرا (س) کاملاً مشهود بود و این رویداد نشان داد ابزار هنر در انتقال ارزشهای دینی تأثیرگذار است.

وی گفت: خط به عنوان یک هنر ایرانی با اعتقادات دینی هم عجین شده و ظرفیت زیادی برای جذب مخاطب دارد و باید از هنر خوشنویسی بیشتر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر خوشنویسی در انتقال پیام دینی موثر است

هنر خوشنویسی در انتقال پیام دینی موثر است