مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:352020-02-19سياسي

کاهش 17 درصدی طلاق با راه اندازی سامانه تصمیم در استان زنجان


با تلاش های صورت گرفته و با بهره گیری از حضور مشاوران و روانشناسان در مراکز تصمیم استان امروز با کاهش 17 درصدی در حوزه طلاق مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم تقدیر از تلاش ها و زحمات کارکنان مجموعه بهزیستی استان مرتبط با سامانه تصمیم اظهار کرد: قبل از سال 97 استان زنجان  در برخی از حوزه ها از جمله افزایش آمار طلاق رنج می برد و یک نگرانی در جامعه ایجاد کرده بود به این نتیجه رسیدیم که در این بخش باید یک اتفاقی بیفتد که به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مأموریت داده شد با همکاری برخی سازمان ها و خصوصا اداره کل بهزیستی استان تدبیر و اقدامی اثر گذار انجام دهد که در این راستا با راه اندازی سامانه تصمیم در طول یک و نیم سال گذشته توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است.

  وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و با بهره گیری از حضور مشاوران و روانشناسان در مراکز تصمیم استان امروز با کاهش 17 درصدی در حوزه طلاق مواجه هستیم و این عدد در نوع خود ارزشمند و گامی مهم در حفظ  کانون خانواده ها است.

رییس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: با راه اندازی و فعالیت سامانه تصمیم در مرکز استان و چهار شهرستان پر جمعیت استان امروز ما با کاهش 42 درصدی ورودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی طلاق با راه اندازی سامانه تصمیم در استان زنجان

کاهش 17 درصدی طلاق با راه اندازی سامانه تصمیم در استان زنجان