مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-19سياسي

هشت صبح پنجشنبه آخرین فرصت تبلیغات نامزدهای مجلس یازدهم


علی حسین حسین زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:طبق قانون تبلیغات انتخاباتی نامزدها 24 ساعت پیش از آغاز رایگیری ممنوع است، بر همین اساس از ساعت هشت صبح اول اسفند تبلیغات نامزدهای مجلس ممنوع است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس اطراف شعب اخذ رای باید از هرگونه تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه این استان آماده برگزاری انتخابات است، افزود:با توجه به پیشبینی بارندگی شدید از فردا در برخی نقاط خوزستان به ویژه مناطق کوهستانی شمال استان، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این مناطق از جمله خودرو و تجهیزات در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به رای دهندگان توصیه کرد که در روز رایگیری، علاوه بر همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و در صورت نداشتن کارت ملی، کد ملی خود را ارایه دهند تا فرآیند اخذ رای سریع تر انجام شود، زیرا امسال احراز هویت توسط دستگاه های الکترونیکی صورت می گیرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه ای اعلام کرده، از اواسط روز چهارشنبه جاری تا اوایل روز جمعه رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان و در سایر مناطق با شدت کمتر مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت صبح پنجشنبه آخرین فرصت تبلیغات نامزدهای مجلس یازدهم

هشت صبح پنجشنبه آخرین فرصت تبلیغات نامزدهای مجلس یازدهم