مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:202020-02-19اقتصادي

صنایع معدنی 52 درصد صنعت خراسان جنوبی را تشکیل می دهند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: 52 درصد از صنایع استان صنایع معدنی است که در مجموع شش هزار نفر در این بخش فعالیت دارند.

- مشیرالحق عابدی، امروز چهارشنبه 30 بهمن، در آیین گشایش هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه بیرجند با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های معدنی استان، گفت: خراسان جنوبی، اولین استان در خصوص بهره برداری معادن بوده است و میزان اشتغال از مجموع پروانه های بهره برداری صادره قریب به 12 هزار ‏نفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود 50 ماده معدنی در استان، تصریح کرد: قطعاً برگزاری‏این چنین کنفرانس هایی می تواند کارساز باشد و تحقیقات کاربردی ارائه دهد.

‏ عابدی ادامه داد: در سال جاری براساس برنامه زمان بندی اعلام شده در بهترین نقطه قرار داریم و با استفاده از توان سازمان توسعه ‏گران، حضور شرکت های ایمیدرو و ایدرو، تفاهم نامه هایی منعقد شد که پیگیر اجرای آن ها هستیم.

وی افزود: این همایش ها در ارتباط گیری در راستای اجرای تفاهم نامه ها به ما کمک می کند و باعث پیوند دانشگاهیان و ‏مجموعه اجرایی می شود.

‏ داوود شهرکی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز با شاره به ظرفیت بالای معادن ‏استان، گفت: خراسان جنوبی جزو 5 استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع معدنی 52 درصد صنعت خراسان جنوبی را تشکیل می دهند

صنایع معدنی 52 درصد صنعت خراسان جنوبی را تشکیل می دهند