مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:252020-02-19حوادث

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی


فرمانده مرزبان خراسان رضوی از کشف بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال توسط مرزبانان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاءالله جان نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی دو عملیات جداگانه موفق شدند 27 کیلو و 765 گرم مواد مخدر را کشف کنند.

  فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته مرزداران هنگ مرزی تایباد در درگیری با قاچاقچیان مسلح 15 کیلو و 375 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، قاچاقچیان نیز که عرصه نبرد را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها گریختند.

وی بیان کرد: در همین راستا در ایست و بازرسی مرزی 17 شهریور، مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق از یک دستگاه خودرو شخصی 12 کیلو و 390 گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح کردند.

سردار جان نثار افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچنین طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی در گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد، موفق شدند بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال را کشف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی