مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:252020-02-19اجتماعي

2 مرکز علمی کاربردی جدید در استان البرز تأسیس می شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: سال آینده دو مرکز علمی کاربردی جدید در استان تأسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان دانش کار آراسته شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین جشن فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز که در سالن همایش مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور واقع در شهر کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فلسفه برگزاری جشن امروز برای آن است که شور و نشاط میان دانش آموختگانی که هر ساله در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل می شوند ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم به دنبال این هستیم تا به دانش آموختگان خود یادآور شویم که امروز به مرحله ای دیگر وارد می شوند و باید آموخته ها، آموزش ها و مهارت های خود را در محیط کار پیاده سازی کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز افزود: در نیم سال تحصیلی نخست سال تحصیلی 98-99 نزدیک به سه هزار و 500 دانشجوی جدید در مراکز علمی کاربردی البرز پذیرش شده اند، آمار نهایی پذیرش نیم سال دوم بعد از گزارش واصله از سازمان سنجش مشخص خواهد شد.

دانش کار آراسته با بیان اینکه در سطح 27 مرکز دانشگاهی جامع علمی کاربردی استان البرز در 117 رشته نسبت به آموزش مهارتی اقدام می شود، گفت: برنامه هایی برای توسعه رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرکز علمی کاربردی جدید در استان البرز تأسیس می شود

2 مرکز علمی کاربردی جدید در استان البرز تأسیس می شود