مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-19فرهنگي

جشنواره های فجر تا چه اندازه با مردم همراه شدند؟


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ما در ماه اخیر و حتی در سال اخیر شاهد اتفاقات مختلفی بودیم و کاملا محسوس بود که جشنواره های فجر نقطه های تماس نزدیکی با این اتفاقات داشتند و به نوعی همراه با درد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ما در ماه اخیر و حتی در سال اخیر شاهد اتفاقات مختلفی بودیم و کاملا محسوس بود که جشنواره های فجر نقطه های تماس نزدیکی با این اتفاقات داشتند و به نوعی همراه با درد، رنج و مساله های مردم حرکت کردند.

سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در جریان بازدید از نمایشگاه دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا که چقدر حال و هوای جامعه بر جشنواره های فجر تاثیرگذار بوده است؟ اظهار کرد: یکی از مواردی که هنر ایرانی همیشه داشته با روح ایرانی و مسائل مردم ایران در تماس بوده است.

ما در ماه اخیر و حتی در سال اخیر شاهد اتفاقات مختلفی بودیم و کاملا محسوس بود که جشنواره های فجر نقطه های تماس نزدیکی با این اتفاقات داشتند و به نوعی همراه با درد، رنج و مساله های مردم حرکت کردند.

او ادامه داد: در جشنواره هنرهای تجسمی فجر آثاری را شاهد بودیم که به اتفاقات سال گذشته از سیلی که در لرستان اتفاق افتاده بود تا شهادت سردار قاسم سلیمانی و اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های فجر تا چه اندازه با مردم همراه شدند؟

جشنواره های فجر تا چه اندازه با مردم همراه شدند؟