مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19اقتصادي

13 تن کالای قاچاق در خراسان جنوبی امحا شد


مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی در این آیین گفت: کالاهای قاچاق این مرحله شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی غیرقابل مصرف، داروهای گیاهی و شیمیایی غیرمجاز و بیش از 80 مواد لبنی غیرمجاز، مواد دخانی، داروهای انرژی زا و سایر موارد بوده که مجموع این کالاها بیش از 13 تن وزن دارد.

محمدحسین شیخ زاده اظهار داشت: انهدام این مرحله از لحاظ وزنی نسبت به سال گذشته 100 درصد و از لحاظ ارزشی 50 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در استان بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق و سلامت محور امحا شده که ارزش ریالی آن پنج میلیارد ریال بوده است.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی با بیان اینکه حکم قضایی کالاهای قاچاق سلامت محور در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود گفت: این کالاها فسادپذیر و مشکل زا هستند لذا در اولین زمان باید منهدم شوند.

وی یادآور شد: بقیه کالاها در پروسه دادرسی قرار می گیرد تا احکام قضایی صادر شود لذا اگر قطعیت حکم قاچاق بودن کالاها صادر شود طبق مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آیین نامه های مربوطه بخشی از این اقلام به صورت فروش به شرط صادرات از کشور خارج می شود.

شیخ زاده با بیان اینکه فروش به شرط صادرات کالای قاچاق با هدف حمایت از تولید داخلی صورت می گیرد گفت: این کالاها به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 تن کالای قاچاق در خراسان جنوبی امحا شد

13 تن کالای قاچاق در خراسان جنوبی امحا شد