مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19سياسي

انعکاس شور انتخابات در «سیمای استان ها»/ برای ثبت حماسه آماده ایم


معاون امور استان های سازمان صداوسیما ضمن اشاره به سیاستگذاری های کلان صداوسیما، برنامه های مراکز استانی رسانه ملی برای پوشش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه دوم اسفندماه روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روزهای اخیر شبکه های مختلف صداوسیما با تغییراتی در کنداکتور تلاش کردند با شوروحال این روزهای مردم همراه شوند؛ از ساخت ویژه برنامه ها و تغییر سریال ها گرفته تا راه اندازی رادیو انتخابات و لغو بزرگ ترین جشنواره تلویزیونی یعنی جام جم .

انتخابات مجلس اما با توجه به ماهیت منطقه ای و استانی، تبدیل به کارویژه ای برای معاونت استان های سازمان صداوسیما هم شده است.

در همین راستا معاونت امور استان های رسانه ملی نیز با هدایت شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی استانی، بخشی از این کار را بر عهده گرفته و از سال گذشته ستاد انتخابات را راه اندازی کرد.

به همین منظور درباره این ستاد و فعالیت های صورت گرفته توسط بخش های مختلف معاونت و مراکز استانی، با علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما گفتگویی داشتیم که در زیر می خوانید؛ * مسئله انتخابات چه جایگاهی در معاونت امور استان های صداوسیما دارد و اصولاً چه برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس شور انتخابات در «سیمای استان ها»/ برای ثبت حماسه آماده ایم

انعکاس شور انتخابات در «سیمای استان ها»/ برای ثبت حماسه آماده ایم