مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-19سياسي

عملکرد ضعیف مدیریت بحران گیلان در بارش برف اخیر


جانشین فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت بحران استان در بارش برف اخیر، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار علی توشه پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تشریح اقدامات سپاه قدس گیلان در بحران برف اخیر در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه، اظهار کرد: کمک به مردم و ایجاد امنیت را مهم ترین مأموریت سپاه در بحران برف اخیر بود.

جانشین فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب سپاه قدس در دفع آسیب ها در حوزه امنیتی بین استان های کشور، افزود: در حوزه تهدیدات طبیعی نیز با توجه به اماده نبودن زیرساخت ها در استان گیلان شاهد بحرانی هایی در این زمینه بودیم.

وی به طرح های مختلف سپاه گیلان برای مقابله با بحران های گوناگون اعم از طبیعی و امنیتی اشاره و با بیان اینکه در مواقع ضروری این طرح ها برای کاهش آسیب پذیری ساماندهی می شود، گفت: لازمه مقابله با بحران و تهدید ایجاد آمادگی در عرصه های مختلف در گیلان است و باید سعی کنیم بدون استفاده از امکانات نظامی آسیب ها را به حداقل برسانیم.

سرهنگ توشه در ادامه عدم آماده بودن زیرساخت ها و توقف زندگی مردم تنها بخاطر بارش چند سانتی متری برف در استان گیلان را عملکرد بد پدافند غیرعامل دانست و و ادامه داد: تعدادی از مردم جان خود را از دست دادند و این موضوع نشان می دهد باید سطح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف مدیریت بحران گیلان در بارش برف اخیر

عملکرد ضعیف مدیریت بحران گیلان در بارش برف اخیر