مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-19فرهنگي

خادم مردم بودن به شعار و تبلیغات نیست


فیلم «دوئل» ساخته احمدرضا درویش، یک فیلم خوش ساخت جنگی است که یکی از دیالوگ های آن که میان شخصیت ها ردوبدل می شود را بسیار دوست دارم و بسیار قابل تأمل است به ویژه در این روزها و این سال ها: - ایسنا/قزوین فیلم دوئل ساخته احمدرضا درویش، یک فیلم خوش ساخت جنگی است که یکی از دیالوگ های آن که میان شخصیت ها ردوبدل می شود را بسیار دوست دارم و بسیار قابل تأمل است به ویژه در این روزها و این سال ها: سعید راد (اسکندر) فریاد می کشد: اینجا مقام مسئول کیه؟ پرویز پرستویی (رزمنده): مقام نداره! مسئول منم! اینکه یک فرمانده داشتن مقام، منصب، پست و جایگاه را کنار می گذارد و می گوید مقام نداره و بعد خود را چنین معرفی می کند مسئول منم ، یک مسلک متعالی است که در میان بزرگان دین و انقلاب به وفور وجود داشت.

چنان چه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بارها خطاب به مردم تأکید داشتند که من آمده ام که به شما خدمت بکنم، من خادم شما هستم، آمده ام که بزرگواری شما را حفظ کنم .

طبق این تأکید بنیان گذار کبیر انقلاب ویژگی خادم، این است که با مردم و در کنار مردم باشد و درد آن ها را بفهمد، خادم مردم بودن به شعار نیست بلکه به پیمودن راه امام راحل است که خادم واقعی مردم بود و قلبش برای مردم می تپید و تا آخرین لحظه عمر ساده زیستن را رها نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم مردم بودن به شعار و تبلیغات نیست

خادم مردم بودن به شعار و تبلیغات نیست