مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-19اقتصادي

60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی امحاء شد


رییس سازمان جمع آوری و اموال تملیکی خراسان جنوبی گفت: 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور به ارزش پنج میلیارد ریال از ابتدای سال جاری در استان امحاء شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شیخ زاده پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم امحاء کالاهای قاچاق سلامت محور در استان بیان کرد: حکم قضایی کالاهای قاچاق سلامت محور در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور به ارزش پنج میلیارد ریال در خراسان جنوبی امحاء شده است.

شیخ زاده با بیان اینکه سایر کالاهای قاچاق برای صدور احکام قضایی در پروسه دادرسی قرار می گیرد، افزود: همچنین در راستای حمایت از تولید داخلی، فروش به شرط صادرات کالای قاچاق انجام می شود.

رییس سازمان جمع آوری و اموال تملیکی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 960 پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شده است.

شیخ زاده افزود: فروش کالاهای قاچاق با موضوعیت صادرات و فروش مواد اولیه واحدهای تولیدی داخل کشور در استان بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

گفتنی است در این مراسم 13 تن کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی بهداشتی، مواد خوراکی غیر قابل مصرف، داروهای گیاهی و شیمیایی، بذور غیر مجاز و بیش از هشت تن مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی امحاء شد

60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی امحاء شد