مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-19اقتصادي

کم فروشی در جایگاه های سوخت فارس نداریم


رییس بازرسی شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: به صراحت اعلام می کنیم که هیچ گونه کم فروشی فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت استان وجود ندارد.

- ایسنا/فارس رییس بازرسی شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: به صراحت اعلام می کنیم که هیچ گونه کم فروشی فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت استان وجود ندارد.

سید یوسف موسوی چهارشنبه 30 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امکان دست کاری در میزان ارائه فرآورده زمانی که فرآورده از یک نازل خارج می شود، وجود ندارد، گفت: سه پلمپ روی نازل وجود دارد که 2 پلمپ روی نازل و یکی دیگر هم در داخل آن قرار دارد که این پلمپ ها را نمی توان دستکاری کرد، چرا که با شماره نصب شده و زمان پلمپ و فک آن مشخص است.

او ادامه داد: هر سه ماهه یکبار با حضور نیروهای بازرسی به همراه سازمان استاندارد، جایگاه های عرضه سوخت و تمام نازل ها مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نازلی از تنظیم مکانیکی خارج شده باشد، مشکل آن را رفع می کنیم.

به طور استاندارد اگر نازلی از تنظیم خارج شده باشد، در 20 لیتر، نهایت 10 تا 30 سی سی کمتر یا بیشتر سوخت ارائه می کند.

رییس بازرسی شرکت پخش فرآورده های منطقه فارس عنوان کرد: برای تغییر اندازه گیری در میزان سوخت، باید 2 تا پلمپ باز شود و اگر پلمپی بدون دلیل باز شده باشد، جرائم سنگینی در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی در جایگاه های سوخت فارس نداریم

کم فروشی در جایگاه های سوخت فارس نداریم