مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-19پزشكي

6 تا 18 ساله ها در چهارشنبه آخر سال بیشتر دچار حادثه می شوند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: در تمامی سال ها، گروه سنی شش تا 18 سال، آسیب پذیرترین گروه سنی در چهارشنبه آخر سال بودند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: در تمامی سال ها، گروه سنی شش تا 18 سال، آسیب پذیرترین گروه سنی در چهارشنبه آخر سال بودند.

فرزاد رحمانی در پانل علمی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، با اشاره به وسیع تر شدن حوزه خدمات اورژانس، اظهار کرد: امروز، مرکز رصد سلامت و مدیریت حوادث نیز در کنار اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت می کند و آمار مصدومان حوادث که از ابتدای اسفند ماه به اورژانس مراجعه می کنند، در سامانه رصد سلامت ثبت می شود.

وی با اشاره آماده باش تمامی پرسنل بهداشتی و درمانی در روزهای 26 الی 28 اسفند ماه سال جاری همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال و برگزاری مراسم چهارشنبه سوری، گفت: بیمارستان های سینا، شهدا، نیکوکاری و امام رضا (ع) در تبریز و مراکز درمانی شهرستان ها برای پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال آماده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، آموزش در مدارس و مساجد را از اقدامات اورژانس آذربایجان شرقی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 تا 18 ساله ها در چهارشنبه آخر سال بیشتر دچار حادثه می شوند

6 تا 18 ساله ها در چهارشنبه آخر سال بیشتر دچار حادثه می شوند