مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:172020-02-19بين الملل

مخالفت فلسطینی های 48 با پرواز مستقیم تل آویو-جده؛ نتانیاهو دنبال جمع رأی است


فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی 1948 با طرح رژیم صهیونیستی برای برقراری پرواز مستقیم تل آویو-جده با هدف انتقال حجاج فلسطینی مخالفت کردند و آن را حربه انتخاباتی و پل عادی سازی روابط میان رژیم اسراییل و سعودی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هفته جاری میکی زوهر رییس فراکسیون لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از احتمال پرواز مستقیم از اراضی اشغالی به عربستان سعودی خبر داد.

زوهر اعلام کرد، تلاش می شود مسلمانان حاضر در اراضی اشغالی 1948 بتوانند با پروازهای مستقیم از فرودگاه بن گوریون  عازم عربستان شوند، نه از طریق اردن.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره ، در همین زمینه قوای ملی و فعالان سیاسی در اراضی اشغالی 1948 اعلام کردند، در مقابل تلاش ها ی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برقراری پرازهای مستقیم از فرودگاه بن گوریون به فرودگاه جده عربستان می ایستند و این موضوع را پل عادی سازی روابط میان اسراییل و سعودی می دانند.

فلسطینی های اراضی 48 در ادامه تصریح کردند، اظهارات مقامات صهیونیست در چارچوب تبلیغات سیاسی و سیاسی آنهاست و تلاش دارند با این موضوعات، در میان فلسطینی های اراضی اشغالی 1948 برای خود رأی جمع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت فلسطینی های 48 با پرواز مستقیم تل آویو-جده؛ نتانیاهو دنبال جمع رأی است

مخالفت فلسطینی های 48 با پرواز مستقیم تل آویو-جده؛ نتانیاهو دنبال جمع رأی است