مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:172020-02-19سياسي

اعلام حمایت کمیته اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «لیست وحدت»


کمیته اقشار ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای حمایت خود از فهرست واحد نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی تحت عنوان «لیست وحدت» را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کمیته اقشار ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای حمایت خود از فهرست واحد نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی تحت عنوان لیست وحدت را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است (مقام معظم رهبری) بار دیگر برگی از روزهای سرنوشت ساز این ملت رقم می خورد.

آری انتخاباتی مهم در پیش است و ملتی با عزم و اراده پولادین و گام های استوار به پای صندوق های رای خواهند آمد و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

در این برهه حساس که ملت شریف و مقاوم ایران تحت شدیدترین تحریم های ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و ایادی آن است بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای نقشه های مذبوحانه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و با تبدیل تهدیدها ها به فرصت و تشکیل مجلسی مقتدر و پاسخگو ، راه را برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور و رهایی از تحریم ها خواهند گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت کمیته اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «لیست وحدت»

اعلام حمایت کمیته اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «لیست وحدت»