مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-19فرهنگي

«24:01» را در ژانر وحشت می سازیم/ امیدوارم فیلم خنده داری نشود!


حجت الله سیفی تهیه کننده فیلم سینمایی «24:01» که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، از ساخت این فیلم در ژانر وحشت در سال آینده خبر داد.

- حجت الله سیفی تهیه کننده فیلم سینمایی 24:01 که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، از ساخت این فیلم در ژانر وحشت در سال آینده خبر داد.

حجت الله سیفی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت هایش گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی 24:01 به کارگردانی مجید آنی زاده را دریافت کرده ایم.

این فیلم 20 فروردین 99 در یک کلبه جنگلی در ماسال فیلمبرداری می شود از همین رو این روزها مشغول بازبینی لوکیشن ها و رایزنی برای انتخاب بازیگران هستیم.

سیفی عنوان کرد: 24:01 فیلمی در ژانر وحشت است.

البته اصولا در سینمای ما ژانر اجتماعی و خانوادگی حرف اول را می زنند و در این میان گاهی فیلم های جنگی هم ساخته می شود به همین ترتیب در ژانر وحشت چندان فیلمی و تجربه ای نداشته ایم حتی در سال های پیش و در دهه 50 ساموئل خاچیکیان به این سمت می رفت که تنوعی در سینما به وجود بیاورد.

وی افزود: امیدوارم 24:01 فیلم خنده داری نشود چرا که تجربه ای برای جوانی است که می خواهد وارد این حوزه شود، البته من خودم هم بخواهم فیلمی در ژانر وحشت بسازم با ترس و لرز به سراغش می روم تا مبادا جوک از آب دربیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«24:01» را در ژانر وحشت می سازیم/ امیدوارم فیلم خنده داری نشود!

«24:01» را در ژانر وحشت می سازیم/ امیدوارم فیلم خنده داری نشود!