مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:302020-02-19بين الملل

وزیر دادگستری آمریکا به دلیل توییت های ترامپ استعفا را بررسی می کند


رسانه های آمریکا گزارش داده اند وزیر دادگستری آمریکا به دلیل توییت هایی که ترامپ درباره این نهاد انجام داده در حال بررسی استعفا از سمتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا به دلیل توییت های دونالد ترامپ ، رییس جمهور این کشور در خصوص تحقیقات نهاد تحت امرش، استعفا از سمتش را بررسی کرده است.

  واشنگتن پست اولین رسانه ای بود که این خبر را گزارش داد.

این روزنامه با استناد به سه منبع آگاه گزارش داد ویلیام بار به افراد نزدیک به رییس جمهور آمریکا گفته در حال بررسی استعفا به دلیل توییت های ترامپ است.

   طبق این گزارش، ترامپ تا به حال درخواست های علنی و خصوصی ویلیام بار مبنی بر اینکه در خصوص مسائل اجرای قانون سکوت اختیار کند را نادیده گرفته است.

مقام های مورد استناد واشنگتن پست گفته اند هنوز مشخص نیست وزیر دادگستری آمریکا موضعش را مستقیماً به ترامپ گفته است یا خیر.

  این مقام ها گفته اند به نظر می رسد ویلیام بار مواضعش را با نزدیکان ترامپ در میان گذاشته تا بتواند این پیام را به او برساند که باید از اظهارنظرهای علنی درباره تحقیقات وزارت دادگستری خودداری کند.

  ویلیام بار هفته گذشته در مصاحبه ای با شبکه خبری ای بی سی به صراحت گفته بود توییت های ترامپ درباره وزارت دادگستری باعث می شود او نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری آمریکا به دلیل توییت های ترامپ استعفا را بررسی می کند

وزیر دادگستری آمریکا به دلیل توییت های ترامپ استعفا را بررسی می کند