مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:202020-02-19پزشكي

واکنش علوم پزشکی ساوه به خبر کشف انبار تفکیک پسماندهای بیمارستانی در این شهر


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: این پسماندهای شیشه ای به هیچ عنوان از بیمارستان های تحت نظارت دانشکده علوم پزشکی ساوه به این مرکز منتقل نمی شود.

- ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: این پسماندهای شیشه ای به هیچ عنوان از بیمارستان های تحت نظارت دانشکده علوم پزشکی ساوه به این مرکز منتقل نمی شود.

براساس اعلام علوم پزشکی ساوه نعمت الله عزیزی اظهار کرد: پیرو گزارش تلفنی رییس و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه مبنی بر تخلف بهداشتی یک واحد بازیافت غیر مجاز در تاریخ 28 بهمن ماه کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی به همراه اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی به محل مراجعه و مشاهده شد در یک واحد بازیافت بدون مجوز فعالیت در یک نقطه دور از دسترس، انواع شیشه آلات جمع آوری شده از سطح شهر جهت ارسال به کارخانه های ذوب شیشه، خُرد و بسته بندی می شود.

وی بیان کرد: در این مرکز بازیافت غیرمجاز حدود 9 تن شیشه های خالی مربوط به پسماندهای شیمیایی دارویی وجود داشته که بنابر اظهار متصدی حاضر در محل، این شیشه ها از شرکت های دارویی شیمیایی و شرکت مدیریت پسماند به این محل انتقال داده شده است.

عزیزی تصریح کرد: این پسماندهای شیشه ای به هیچ عنوان از بیمارستان های تحت نظارت دانشکده علوم پزشکی ساوه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علوم پزشکی ساوه به خبر کشف انبار تفکیک پسماندهای بیمارستانی در این شهر

واکنش علوم پزشکی ساوه به خبر کشف انبار تفکیک پسماندهای بیمارستانی در این شهر