مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 22:402020-02-18ورزشي

اتلتیکومادرید 1-0 لیورپول؛ آنفیلد در انتظار رمونتادا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان یورگن کلوپ که در لیگ برتر با اقتدار در صدر جدول قرار دارند، در دیدار امشب مقابل اتلتیکو در همان دقایق ابتدایی دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت بازی با واگذار کردند.

- اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی، را شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان یورگن کلوپ که در لیگ برتر با اقتدار در صدر جدول قرار دارند، در دیدار امشب مقابل اتلتیکو در همان دقایق ابتدایی دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت بازی با واگذار کردند.

هرچند برای قرمزها که فصل گذشته شکست 3-0 در دیدار رفت مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی را با برتری 4-0 در آنفیلد جبران کردند، شکست امشب چندان نگران کننده نباشد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

روی ارسال کوکه بود که توپ بعد از برخورد به پای فابینیو مقابل سائول قرار گرفت و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اتلتیکو بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه قرمزها ایجاد نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتلتیکومادرید 1-0 لیورپول؛ آنفیلد در انتظار رمونتادا

اتلتیکومادرید 1-0 لیورپول؛ آنفیلد در انتظار رمونتادا