مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-18اقتصادي

20 هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به استان ها ارسال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن خیریانپور شامگاه سه شنبه در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به اعضای این کارگروه مأموریت داد هم در جهت تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و هم در جهت مراقبت و نظارت بر روند قیمت ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از اول اسفند ماه تا 15 فروردین 1399 با مسئولین تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت, معدن و تجارت استان و همکاری فرمانداران 22 شهرستان استان, طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این جلسه تصمیم گرفتیم در همه 22 شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی, نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار شود.

خیریانپور همچنین تصریح کرد: برای تأمین میوه عید مردم در مازندران نیز 500 تن سیب از دماوند را ذخیره سازی و 500 تن پرتقال تامسون هم ذخیره سازی که بزودی در همه 22 شهرستان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: استان مازندران به عنوان استان تأمین کننده پرتقال تامسون شب عید همه 31 استان اقدامات لازم را انجام داد و تا کنون حدود 20 هزار تن پرتقال به استان های ذیربط حمل و مابقی نیز حداکثر ظرف یک هفته حمل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به استان ها ارسال می شود

20 هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به استان ها ارسال می شود