مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:502020-02-18سياسي

برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه های دولتی ممنوع


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: بر اساس قانون، برگزاری مناظره با حضور نامزدهای انتخاباتی در محیط دانشگاه های دولتی ممنوع است.

- ناصر خوش خبر، عصر امروز سه شنبه 29 بهمن، در نشست خبری اظهار کرد: در شرایط کنونی تمام توجهات به سمت برگزاری انتخابات است که امیدواریم همچون همیشه با شکوه تمام برگزار شود.

وی افزود: انتخابات مظهر اقتدار نظام است و موجب افزایش ثبات سیاسی کشور و تضمین کننده امنیت و خنثی کننده توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه که در فرآیند انتخابات همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و رکن اساسی انتخابات محسوب می شود، بحث رعایت و عمل به قانون و اجرای آن در تمامی فرآیندهای انتخابات است.

خوش خبر با بیان اینکه اگر می خواهیم سلامت و امنیت انتخابات را تضمین کنیم باید قانون را سرلوحه همه امور قرار دهیم، تصریح کرد: آنچه که از نامزدها و طرفداران آن ها انتظار داریم قانون مداری و پرهیز از اقدامات تنش زا است.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد بی ثباتی و چنددستگی بوده اند چراکه دشمنان در چنین فضاهایی به اهداف خود دست پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه های دولتی ممنوع

برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه های دولتی ممنوع