مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:502020-02-18سياسي

امسال 24 واحد مسکونی برای نیازمندان در بهشهر احداث شد


امسال ساخت 28 واحد مسکونی برای اقشار نیازمند و محروم در استان آغاز شد که تاکنون 24 واحد بهره برداری شده است.

- بهشهر - فرمانده سپاه بهشهر گفت: امسال ساخت 28 واحد مسکونی برای اقشار نیازمند و محروم در استان آغاز شد که تاکنون 24 واحد بهره برداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن پورقربان شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح خانه محروم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به محرومیت زدایی گفت: به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد، سه واحد خانه محروم در روستاهای کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

فرمانده سپاه بهشهر با اعلام اینکه واحدها با هزینه تقریبی حدود 180 میلیون تومان در مدت 6 ماه آماده شد، افزود: برای هر واحد مبلغ 60 میلیون تومان هزینه شده است.

پورقربان در ادامه از افتتاح 24 واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه 28 واحد خانه محروم برنامه ریزی شده برای تحویل در سال 98 از سوی بسیج سازندگی بهشهر، 24 واحد تحویل داده شده و 4 واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه بهشهر ساخت خانه های محرومان در مناطق آسیب دیده و دوردست یکی از مأموریت های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 24 واحد مسکونی برای نیازمندان در بهشهر احداث شد

امسال 24 واحد مسکونی برای نیازمندان در بهشهر احداث شد