مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-18سياسي

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی از تشرف بیش از 12هزار زوج زیارت اولی به مشهد مقدس در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از 18 هزار و 500 زوج دانشجو و 190 زوجِ استاد از دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود شش هزار زوج در قالب 11 کاروان به مشهد مشرف شده اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، 12هزار و 500 زوج زیارت اولی و 63 زوج غیرایرانی حضور دارند.

وی در تشریح برنامه های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره های فردی و گروهی از برنامه های پیش بینی شده برای زوج های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از 300 اتاق درنظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد