مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-18دانش

24 مرکز رشد پارک علم و فناوری در کشور راه اندازی شد


مدیر سامانه های نوین فناوری و حمایت از نوآوری سازمان تجاری سازی اشتغال و فناوری دانش آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: 24 مرکز رشد پارک علم و فناوری در کشور راه اندازی شده است.

- سمیه قربانی صبح روز گذشته دوشنبه 28 بهمن ماه در همایش رویداد استارت آپ کشاورزی که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد با اشاره به اینکه امروز تمام زمینه های دانش به سمتی می رود که بر پایه آن یک کسب و کارهای جدید در کشور ایجاد شود، اظهار کرد: زمانی بود که در مقطع منابع طبیعی و جنگلداری کلاس شبانه برگزار می شد و 70 نفر در یک کلاس بودند اما در خیلی از این دانشگاه ها این رشته ها در حال جمع شدن است.

وی تصریح کرد: امروز دانشجو در این رشته به آینده شغلی خود اطمینان ندارد در حالی که از اساتید دانشگاهی شنیده بودیم که این رشته ها از اولویت آن ها در انتخاب رشته بود و از آینده شغلی خود مطمئن بودند.

مدیر سامانه های نوین فناوری و حمایت از نوآوری سازمان تجاری سازی اشتغال و فناوری دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه رویداد استارت آپ کشاورزی می تواند زمینه ای را برای ایجاد اشتغال دانشجویان فراهم کند، گفت: این رویداد به دانشجویان کمک خواهد کرد که اگر ایده ای در ذهن خود دارند و آنچه را که در دانشگاه می آموزند براساس آن کسب و کارهای نوپایی را برای خود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مرکز رشد پارک علم و فناوری در کشور راه اندازی شد

24 مرکز رشد پارک علم و فناوری در کشور راه اندازی شد