مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:202020-02-18اقتصادي

پرداخت یک میلیاردتومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به مددجویان اردبیلی


معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اردبیل اعطا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد، عصر سه شنبه در مراسم اعطای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اردبیل عنوان کرد: در راستای حمایت از زوج های جوان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان و فرزندان ذکور مددجویان کمیته امداد اردبیل اعطا شده است.

به گفته وی 300 نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل در سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

معاون سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل یادآور شد: از حمله مهمترین اهدافی که کمیته امداد اردبیل در اعطای کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان دنبال می کند ترویج سنت های حسنه اسلامی و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده است.

حسین نژاد تصریح کرد: علاوه بر حمایت های مذکور در قالب طرح کوثر نیز شرایط برای تأمین لوازم اساسی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل فراهم می شود.

وی ادامه داد: مشارکت خیران در اجرای طرح کوثر و حمایت از جوانان در شرف ازدواج همواره کمک حال بوده و امیدواریم به مانند گذشته شاهد تداوم حمایت های مردمی در این بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک میلیاردتومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به مددجویان اردبیلی

پرداخت یک میلیاردتومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به مددجویان اردبیلی