مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-18بين الملل

شیخ عشیره سوری: در درگیری با نیروهای آمریکایی 2 تن از آن ها کشته و زخمی شدند


شیخ عشیره ای که هفته گذشته با نیروهای آمریکایی در شرق سوریه درگیر شدند، از کشته و زخمی شدن 2 نیروی آمریکایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ فیصل الیوسف شیخ عشیره الغنامه در حومه شهر الحسکه سوریه گفت که در جریان درگیری که هفته گذشته اهالی چند روستا با نیروهای آمریکایی در این منطقه داشتند، یک نیروی آمریکایی کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که آمریکایی ها جلوی چشم آن ها، جسد یک سرباز و یک زخمی را به داخل خودروهای نظامیشان انتقال داده اند و پس از آن بود که جنگنده های آمریکایی به پرواز در آمده و سه مرتبه روستای خربه عمو را بمباران کردند.

در تاریخ 23 بهمن ماه زمانی که گشتی های آمریکایی قصد عبور از روستای خربه عمو در حومه شهر حسکه را داشتند، با ممانعت ارتش سوریه مواجه شدند و پس از آن نیز اهالی روستاهای خربه عمو ، بویر عاصی ، خراب عسکر و القصیر به کمک ارتش سوریه آمده و با آمریکایی ها درگیر شدند که در این اثنا یک غیر نظامی سوری کشته شد و جنگنده های آمریکایی نیز روستای خربه عمو را بمباران کردند.

شیخ فیصل الیوسف امروز در خصوص این ماجرا گفت که حادثه رخ داده تازه اولین شراره های مقاومت علیه آمریکایی هاست و دیگر عشایر عربی سوریه نیز باید برای بیرون انداختن آمریکایی ها از سوریه وارد عمل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ عشیره سوری: در درگیری با نیروهای آمریکایی 2 تن از آن ها کشته و زخمی شدند

شیخ عشیره سوری: در درگیری با نیروهای آمریکایی 2 تن از آن ها کشته و زخمی شدند