مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:352020-02-18سياسي

مشارکت مردم تهران در 10 انتخابات اخیر مجلس+ جدول


روزهای پایانی منتهی به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را سپری می کنیم، درحالی که همه نگاه ها به تحلیل و بررسی لیست های انتخاباتی دوخته شده اما جریانات معاند تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا به بهانه عدم تأثیر رأی آن ها مانع حضور پرشکوه مردم در انتخابات شود.

- گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ سید مهدی حسینی: همواره با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شاهد آن هستیم که رسانه های وابسته به کشورهای بیگانه و در رأس آن آمریکا همه توان خود را بکار می گیرند تا اولاً مردم را در دورنمای اقتصادی و سیاسی کشور ناامید کنند و ثانیاً با بی نتیجه بودن رأی ملت به کاندیدای خود در سپهر اقتصادی و سیاسی مردم تشویق به حضور کمرنگ در انتخابات کنند.

از همین رو در طول سال ها یکی از نقاط اساسی که جبهه رسانه ای دشمن بر آن حساب ویژه ای واکرده کلان شهرها و استان ها پرجمعیت است، زیرا که به خوبی می داند در استان هایی با تراکم جمعیتی کمتر، از جهت برتری مسائل قومیتی بر امور اقتصادی و سیاسی کلان خیلی نمی تواند اثربخشی بالایی را داشته باشد.

به همین جهت طبیعی است که در این دوره از انتخابات نیز رسانه های وابسته در استان تهران با جمعیتی بالغ بر 17 میلیون نفر که حدود 20 درصد از جمعیت کل کشور را شامل می شود سرمایه گذاری جدی ای کرده باشند؛ اما وقتی از نگاهی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم تهران در 10 انتخابات اخیر مجلس+ جدول

مشارکت مردم تهران در 10 انتخابات اخیر مجلس+ جدول