مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-18سياسي

جبهه جهادگران: مردم خواهان تشکیل مجلسی جهادی برای گام دوم انقلاب هستند


جبهه جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم خواست ضمن حضور مسئولانه زمینه چین یک مجلس انقلابی شده تا بتواند بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جبهه جهادگران ایران اسلامی به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّهِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّهِ أَولیائِهِ حضرت علی (ع) می فرمایند:  جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.

مردم آگاه، فهیم، ایثارگر و قدرشناس ایران اسلامی سلام همانطور که استحضار دارید گستره و شعاع قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای، رهبر تمام آزادی خواهان جهان از منطقه فراتر رفته و خواب را بر زورمداران خونخوار جهان آشفته کرده است.

این قدرت کم نظیر ریشه در تفکر آرمانی حضرت امام خمینی (ره) داشته و متکی بر حضور مردم در تمامی عرصه ها و مناسبت های مرتبط با نظام جمهوری اسلامی است.

  یکی از مناسبت های اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که تاکنون با تدبیر مقام معظم رهبری   همه ادوار انتخابات بصورت آزاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه جهادگران: مردم خواهان تشکیل مجلسی جهادی برای گام دوم انقلاب هستند

جبهه جهادگران: مردم خواهان تشکیل مجلسی جهادی برای گام دوم انقلاب هستند