مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-18سياسي

دفاع مقدس یک گنجینه واقعی است/ تفکر حاج قاسم تبدیل به یک مکتب جهانی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی ره آور سرزمین نور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس از قله های رفیع انقلاب اسلامی بوده و پس از گذشت بیش از 30 سال از آن، هنوز به عنوان یک گنجینه واقعی مطرح است.

وی افزود: دفاع مقدس سیمای آیات الهی در زمین است که تنها یکی از رزمندگان آن ایام شهید حاج قاسم سلیمانی بود و باید گفت در کشورمان حاج قاسم های بسیاری وجود دارد.

  مسؤول قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: باید قضایای دفاع مقدس مستند و تببین شود تا بر این اساس آثار هنری برای آن ساخت و امروز رسالت ما در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، همان رسالتی است که حضرت زینب کبری(س) برای واقعه کربلا انجام داد.

سلیمانی بیان کرد: اگر در دفاع مقدس نظر خداوند و ائمه اطهار(ع) نبود، حماسه هایی همچون کربلای 5، والفجر 8 و عبور از اروند رخ نمی داد چنان چه طراحان دشمن موانعی برای رزمندگان در کربلای 5 ایجاد کرده و مطمئن بودند عبور از موانع غیرممکن است ولی رزمندگان اسلام با توسل به ائمه(ع) توانستند موفق شوند.

  وی ادامه داد: 41 سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم که در طول 41 سال مکر، حیله و توطئه های گوناگونی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یک گنجینه واقعی است/ تفکر حاج قاسم تبدیل به یک مکتب جهانی شده است

دفاع مقدس یک گنجینه واقعی است/ تفکر حاج قاسم تبدیل به یک مکتب جهانی شده است