مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-18بين الملل

نماینده عرب کنست نسخه معامله قرن را پاره کرد


نماینده عرب کنست در اعتراض به کمپین تحریک نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه لیست مشترک عربی، نسخه طرح ضد فلسطینی معامله قرن را در جلسه پارلمان پاره کرد.

- نماینده عرب کنست در اعتراض به کمپین تحریک نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه لیست مشترک عربی، نسخه طرح ضد فلسطینی "معامله قرن" را در جلسه پارلمان پاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، احمد الطیبی، رییس فراکسیون لیست مشترک عربی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جریان نشست نمایندگان نسخه طرح ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن را که اخیرا توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از آن رونمایی شد، پاره کرد و آن را به زیر پایش انداخت و گفت: جای این طرح زیر پاهای مان است.

وی افزود، این سرنوشت معامله قرن پیش از ملحق شدن آن به کمپین تحریک آمیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه لیست مشترک عربی و فلسطینی های داخل اراضی اشغالی است.

الطیبی در ادامه تصریح کرد: طبق روال تبلیغات انتخاباتی گذشته ما توسط نخست وزیری که درگیر پرونده های فساد و رشوه است با تبلیغات تحریک آمیز مواجه شدیم.

این خود نتانیاهو بود که گفت: عرب ها به سمت صندوق های رأی می دوند ، نتانیاهو بود که در صفحه اختصاصی اش در فیسبوک نوشت عرب ها خرابکارند و قصد کشتن کودکان یهودیان را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عرب کنست نسخه معامله قرن را پاره کرد

نماینده عرب کنست نسخه معامله قرن را پاره کرد