مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-18اجتماعي

سامانه بارشی جدید به استان اصفهان نزدیک می شود


کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل نزدیک شدن سامانه جدید بارشی، هوای اصفهان فردا سالم است.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل نزدیک شدن سامانه جدید بارشی، هوای اصفهان فردا سالم است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی طی امروز (سه شنبه 29 بهمن) بیانگر جوی نسبتا پایدار برای استان است، اظهارکرد: چوپانان و خور و بیابانک درگیر گرد و غبار خواهند بود، اما برای مرکز اصفهان هوای سالمی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود، افزود: از فردا به تدریج با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به استان شاهد افزیش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، برای روز پنج شنبه در بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات بارش برف را پیش بینی کرد و ادامه داد: در این روز در بیشتر مناطق استان وزش باد شدید پیش بینی می شود که در مناطق شرقی همراه با گرد و خاک محلی است.

همچنین دمای هوا طی این مدت 1 تا 3 درجه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید به استان اصفهان نزدیک می شود

سامانه بارشی جدید به استان اصفهان نزدیک می شود