مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-18اقتصادي

استاندار یزد: بهینه سازی مصرف آب، نیازمند الگوی مناسب است


محمدعلی طالبی روز سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره طرح ملی داناب افزود: استان یزد یکی از استان هایی است که همواره با چالش خشکسالی و کم آبی روبرو بوده و برگزاری چنین برنامه هایی نقش مهمی در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارد.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان طرح یاد شده اظهار داشت: فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به ویژه مصرف بهینه آب باید از کودکی و در بین دانش آموزان آغاز شود زیرا این قشر تاثیرگذار هستند.

استاندار یزد گفت: همواره مردم دار العباده به قنات، قنوت و قناعت شهرت داشتند و در استفاده از آب در این خطه کویری سرآمدند، لذا می طلبد مسوولان در این زمینه برنامه ریزی کنند.

محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد هم در آیین گفت: پیشینیان ما همواره با استفاده از قنات از مسیر بسیار دور آب را برای آبادانی به شهرها آوردند و از قطره قطره آب محافظت کردند اما متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی و حفر چاه های عمیق ما نتوانستیم این یادگار پیشینیان را حفط کنیم و امیدواریم برگزاری چنین طرح های در راستای استفاده بهینه از مصرف آب و فرهنگسازی آن اثر گذار بوده و شاهد گسترش فرهنگ حفاطت آب باشیم.

مهدی باصولی مدیر عامل جهاد دانشگاهی یزد نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و برگزاری موفق طرح داناب در سالهای گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: بهینه سازی مصرف آب، نیازمند الگوی مناسب است

استاندار یزد: بهینه سازی مصرف آب، نیازمند الگوی مناسب است