مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-18سياسي

رهبر انقلاب: هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است


حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است، خاطرنشان کردند: در انتخابات پیش رو هم مثل 22بهمن و بزرگداشت شهید سلیمانی دشمن به هدفش نمیرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هم زمان با سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (سه شنبه 29 بهمن) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است: - من به شما عرض بکنم که انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه ی تقویت کشور است؛ انتخابات مایه ی آبروی نظام اسلامی است.

- می بینید تبلیغات آمریکایی ها را که چطور میخواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل میدهند، برنامه ریزی میکنند.

هدف فعّالیّت این است که جوان ایرانی را از نظام اسلامی جدا کنند؛ امّا به نتیجه نمیرسند.

- می بینید در بیست ودوّم بهمن چه اتّفاق می افتد، در بزرگداشت شهید عزیزمان سلیمانی چه اتّفاق می افتد! در انتخابات، همین اتّفاق باید بیفتد؛ یعنی ببینند دشمنان که با وجود اصرار آنها برای اینکه مردم را از نظام جدا کنند، مردم به انتخابات اقبال میکنند که این اقبال، آبروی نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است

رهبر انقلاب: هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است