مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18سياسي

105 بازرس بر سلامت انتخابات خمین نظارت دارند


حسن انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان بر حسن جریان، صحت، اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات این شهرستان نظارت می کنند.

وی اظهار داشت: بازرسان این حوزه انتخابیه در تمامی شعب اخذ رای حضور دارند و یک هیات بازرسی متشکل از پنج نفر نیز بر روند فعالیت این بازرس ها در شعب اخذ رای نظارت می کند.

رییس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خمین گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 105 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

انصاری افزود: 52 شعبه اخذ رای خمین مناطق شهری در این دوره از انتخابات ثابت و هفت شعبه ثابت و سیار درروستاها دوم اسفندماه کار جمع آوری آرا را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: 2 شعبه سیار شهری به منظور جمع آوری آرا در بیمارستان، زندان، فرمانداری، شهرک صنعتی و ناحیه مقاومت بسیج و 44 شعبه سیار روستایی در خمین تدارک دیده شده است.

رییس هیات بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خمین یادآور شد: اصل حفظ بی طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان رعایت می شود و رویکرد هیات بازرسی این شهرستان تلاش برای حسن اجرای مطلوب انتخابات به مجریان برای برگزاری انتخاباتی سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 بازرس بر سلامت انتخابات خمین نظارت دارند

105 بازرس بر سلامت انتخابات خمین نظارت دارند