مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18سياسي

ازدواج دانشجویی در دانشگاه های استان مرکزی 30 درصد افزایش یافت


حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی اطهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 449 زوج امسال برای حضور در ازدواج دانشجویی دانشگاه های این استان ثبت نام کردند که 355 زوج در این آیین حضور دارند.

وی ادامه داد: برگزاری آیین های ازدواج دانشجویی با هدف تحقق ازدواج آگاهانه، آسان، به هنگام و پایدار انجام می شود.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان مرکزی از برگزاری آیین ازدواج دانشجویی چهار دانشگاه اراک، علوم پزشکی، صنعتی و پیام نور این استان در روز چهارشنبه سیهم بهمن ماه در دانشگاه این شهرستان خبرداد و گفت: این آیین با حضور 80 زوج دانشجو برگزار شده و به صورت نمادین یک زوج جوان دانشجو در این آیین به عقد یکدیگر در خواهند آمد.

حجت الاسلام مهدوی اطهر افزود: آیین ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور 68 زوج روز یکم اسفندماه جاری و دانشگاه ها فرهنگیان و تفرش نیز در راستای صرفه جویی در هزینه ها روز ششم اسفند ماه برگزار می شود.

وی گفت: زوج های دانشجو استان مرکزی به صورت انفرادی و کاروانی از دی ماه تا پایان اسفند ماه جاری به سفر مشهد مقدس اعزام می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک افزود: 121 زوج دانشجو به صورت کاروانی یکم اسفند ماه جاری به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام و در این مدت برای آنان کلاس های مشاوره رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج دانشجویی در دانشگاه های استان مرکزی 30 درصد افزایش یافت

ازدواج دانشجویی در دانشگاه های استان مرکزی 30 درصد افزایش یافت