مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18ورزشي

ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند


رسول منعم روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم، درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، افزود: برنامه محوری، استعدادیابی و توجه به ظرفیت های رشته های مختلف دراستان از جمله اولویت های مورد تاکید این اداره کل است.

وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای رشد و پیشرفت بیشتر بوکس قم گفت: سیستم سنتی بوکس در فدراسیون به روز شده و این امر زمینه ای ایجاد کرده تا این رشته ورزشی امروز حرف های زیادی برای گفتن در کشور داشته باشد.

منعم،افزود: بوکس از جمله رشته هایی است که در عرصه های ملی و فراملی همواره افتخارآفرین بوده و نشان داده است که در استان های مختلف ظرفیت مناسبی در این رشته ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر اینکه باید قدر قهرمانان، مربیان، داوران و افتخارآفرینان این رشته در استان را دانست، ادامه داد: بوکس، رشته ای با شرایط خاص است که نیاز به پشتکار دارد، ورزشکارانی که در این رشته ورود می کنند به طور قطع سخت کوش هستند و حضور این قهرمانان درقم نشان از ظرفیت های این رشته در استان می باشد.

وی، بوکس را یکی از رشته های مستعد قم دانست و اظهار داشت: این استان در رشته هایی مانند کشتی فرنگی، جودو و فوتسال دارای جایگاه خوب در سطح ملی و فراملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند

ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند