مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:172020-02-18اقتصادي

انتقاد از افزایش روند استرداد مالیات بر ارزش افزوده به 12 ماه


رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات بازرگانی تهران گفت: متأسفانه پروسه یک ماهه استرداد مالیات بر ارزش افزوده بین 9 تا 12 ماه طول می کشد و این امر باعث شده که نقدینگی واحدهای تولیدی و صادراتی قفل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد لاهوتی امروز در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مشکلات صادرکنندگان به ویژه در مورد طولانی شدن فرآیند استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات، گفت: با پیگیری های اتاق بازرگانی، بازگشت مالیات بر ارزش افزوده صادرات از سوی ادارات کل امور مالیاتی در سراسر کشور آغاز شده است.

  رییس کنفدراسیون صادرات ایران بیان داشت: موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات سال 98 و همچنین آیین نامه رفع تعهد ارزی هنوز نهایی نشده و به نظر می رسد، استرداد مالیات بر ارزش افزوده که براساس قانون باید حداکثر در مدت 30 روز انجام شود، به دلیل تصمیمات غیرکارشناسی بین 9 تا 12 ماه به طول می انجامد.

  رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران افزود: منابع ریالی واحدهای تولیدی به دلیل افزایش نرخ ارز به یک سوم کاهش یافته و با طولانی شدن پروسه استرداد مالیات بر ارزش افزوده همان مبالغ محدود دراختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار نمی گیرد و این موضوع یک مشکل بزرگ برای تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از افزایش روند استرداد مالیات بر ارزش افزوده به 12 ماه

انتقاد از افزایش روند استرداد مالیات بر ارزش افزوده به 12 ماه