مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:562020-02-18اقتصادي

ابهام و ایرادات متعدد نسبت به طرح ملی مسکن/ زوج های جوان کنار گذاشته شده اند؟


در خصوص مسکن ملی آنچه تاکنون مطرح شده دارای ابهام و ایرادهایی است، طبق اعلام یکی از شهروندان برای ثبت نام در این طرح باید گواهی تحصیل فرزندان و سابقه بیمه هم باید داشت که این می تواند یه معنی خداحافظی زوج های جوان و افراد بدون سابقه بیمه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیش از 6 سال از طول عمر دولت تدبیر می گذرد و در این مدت دولت طرح هایی را در بخش مسکن و در راستای خانه دار کردن مردم اجرا کرده است؛ اما این طرح ها نتوانسته آن گونه که باید، تأثیری بر وضعیت بخش مسکن و خانه دار شدن مردم بگذارند و هنوز هم با وجود تخریب هایی که صورت گرفت، افکار عمومی انتظار طرحی مشابه یا بهتر از مسکن مهر دولت دهم را دارد.

از جمله طرح هایی که در این سال ها مطرح شد و بعضاً در حد یک نام باقی ماند می توان به صندوق پس انداز مسکن، بازار رهن ثانویه مسکن،  فروش اقساطی مسکن، مسکن اجتماعی و حمایتی، مسکن قسطی کارمندان و در آخر طرح مسکن ملی اشاره کرد.

اقدام ملی مسکن یا همان مسکن ملی که از زمستان 97 بر سر زبان ها افتاد به نظر می رسد آخرین تلاش دولت در همین راستا است که قدم هایی از آن برداشته شده و آن طور که مسؤولان می گویند قرار است با ارائه تسهیلات به متقاضیانی که تاکنون منزلی نداشته اند 400 هزار خانواده ایرانی را خانه دار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام و ایرادات متعدد نسبت به طرح ملی مسکن/ زوج های جوان کنار گذاشته شده اند؟

ابهام و ایرادات متعدد نسبت به طرح ملی مسکن/ زوج های جوان کنار گذاشته شده اند؟