مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-18سياسي

حضور در انتخابات به معنای حمایت از نظام سیاسی است


یک استادیار بخش علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان خطاب به مردم گفت: برای حفظ ایران اسلامی، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ سبد انتخابات باید مشارکت 100 درصدی در انتخابات مجلس داشته باشیم و بدانیم که انتخابات در ایران یک رفراندوم بوده و به معنای .

- ایسنا/کرمان یک استادیار بخش علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان خطاب به مردم گفت: برای حفظ ایران اسلامی، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ سبد انتخابات باید مشارکت 100 درصدی در انتخابات مجلس داشته باشیم و بدانیم که انتخابات در ایران یک رفراندوم بوده و به معنای حمایت از نظام سیاسی است.

دکتر حسین معین آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه گفت: میانگین مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 دوره گذشته از 51 درصد تا 76 درصد بوده است که کمترین میزان مشارکت در دوره اول و هفتم مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: از سال 81 به بعد تا حدودی مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیشتر بوده است و در حال حاضر با توجه به مباحث مرتبط با رد صلاحیت ها ما نتوانیم مانند گذشته آن میانگین مشارکت را شاهد باشیم به طوری که در برخی استان ها ما فاقد رقابت دو جریان سیاسی هستیم که می تواند مشارکت مردم در آن حوزه ها را پایین بیاورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات به معنای حمایت از نظام سیاسی است

حضور در انتخابات به معنای حمایت از نظام سیاسی است