مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-18بين الملل

تظاهرات خشم کرانه باختری علیه معامله قرن و سازش با اشغالگران صهیونیست


مردم در شهرهای رام الله، جنین و قلقیلیه در کرانه باختری با برپایی تظاهرات علیه معامله قرن هر گونه ملاقات میان اعضای تشکیلات خودگردان با صهیونیست ها را رد کرده و بر مبارزه مسلحانه با رژیم اشغالگر تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم شهر رام الله در مرکز کرانه باختری شامگاه دوشنبه در مخالفت با نشست جدید مقاماتی از تشکیلات خودگردان با شخصیت هایی صهیونیستی در تل آویو راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری فلسطین الیوم، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای سازش با اشغالگران خیانت به خون شهداست و سازش موافقت با معامله قرن است مخالفت خود را با چنین دیدارهایی اعلام و آن را خیانت خواندند.

تظاهرات کنندگان همچنین دست نوشته هایی را با خود حمل می کردند که روی آن شعارهایی علیه سازشکاران و علیه میزبانی از صهیونیست ها نوشته شده بود و آن را خیانت به خون شهدا خواندند.

تظاهرات کنندگان در حالی که شعار می دادند: غصن الزیتون سرنگون باد  زنده باد تفنگ مبارزه مسلحانه با رژیم صهیونیستی را تنها راه نجات ملت فلسطین خواندند.

  تصاویر دیدار هیئتی فلسطینی از کمیته روابط با جامعه اسراییلی سازمان آزادی بخش فلسطینی با صهیونیست ها در تل آویو خشم جامعه فلسطینی را به همراه داشت که این دیدارها را به زیان مسئله فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات خشم کرانه باختری علیه معامله قرن و سازش با اشغالگران صهیونیست

تظاهرات خشم کرانه باختری علیه معامله قرن و سازش با اشغالگران صهیونیست