مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-18سياسي

خدمات رسانی 126 گروه جهادی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: 126 گروه جهادی به 9 هزار و 610 نفر در مناطق سیل زده جنوب این استان خدمات رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر جعفری اظهار داشت: همچنین هشت گروه جهادی از سایر استان های کشور در مناطق سیلزده جنوب این استان مشغول به خدمات رسانی بودند.

وی افزود: توزیع اقلام معیشتی، تعمیر واحدهای مسکونی، طبخ غذا و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اقدامات گروه های جهادی در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان است.

مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: مهندسان جهاد کشاورزی هم اینک مشغول لایروبی زمین ها کشاورزی خسارت دیده ناشی از سیلاب با اداوات مهندسی سپاه هستند.

وی بیان کرد: گروه های جهادی سیستان و بلوچستان در حوزه روستاها و حاشیه شهرهای مناطق سیلزده جنوب این استان مشغول خدمات رسانی هستند.

جعفری اظهار داشت: گروه های جهادی ظرفیت بسیار خوبی برای امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب هستند زیرا آنان با عشق و علاقه به دنبال خدمت هستند.

وی گفت: متأسفانه سیلاب اخیر خسارت های بسیار زیادی به زیرساخت ها و منازل مسکونی مردم جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرده که نیاز است مسؤولان و خیران با همت بیشتری به دنبال رفع این مشکلات باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 126 گروه جهادی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

خدمات رسانی 126 گروه جهادی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان