مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:262020-02-18اقتصادي

وزیر راه: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در همایش طرح ملی مسکن با تاکید بر اینکه هر فکر، ایده و اقدامی که به آن می پردازیم مردم را متاثر می کند، - وزیر راه و شهرسازی از کاهش 20 درصدی قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن با تامین مصالح ساختمانی به شیوه تهاتری خبر داد و گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات مجلس آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در همایش طرح ملی مسکن با تاکید بر اینکه هر فکر، ایده و اقدامی که به آن می پردازیم مردم را متاثر می کند، اظهار کرد: هر چه پرتلاش تر کار کنیم رضایت مردم بیشتر می شود و هر چقدر کاهلی کنیم مردم بیشتر متاثر می شوند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش مسکن خانه دار شدن مردم بر اساس قانون وظیفه دولت است، افزود: سیاست های ما باید از جنس تسهیل کننده برای خانه دار کردن مردم باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیل و تصویب خانه دار شدن مردم وظیفه ماست، تصریح کرد: وظیفه داریم از بیت المال و اراضی دولت محافظت کنیم اما این بدان معنا نیست که عرضه زمین برای تولید مسکن را تسهیل نکنیم، این جزو دیون هست و دین را باید ادا کنیم.

اسلامی با اعلام اینکه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز می شود گفت: در راستای طرح ملی خانه دار کردن مردم تعرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات آغاز می شود

وزیر راه: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات آغاز می شود